© ProFizjo Medica Specjalistyczny Gabinet Medycyny Manualnej, Psychosomatycznej i Rehabilitacji, Tomasz Borowski, 2009-2023

Wszelkie prawa zastrzeżone. Materiały umieszczone na tej stronie są prawnie chronioną własnością intelektualną.

Kopiowanie, wydruk lub inne rozpowszechnianie bez podania źródła, będzie traktowane jako działanie na szkodę firmy i ścigane wszelkimi,

przewidzianymi prawem, środkami.

Czym się zajmuję Bóle kręgosłupa Od prawie 30 lat zajmuję się leczeniem najtrudniejszych przypadków bólów kręgosłupa. Corocznie zgłasza się do mnie około 200 nowych pacjentów w różnym wieku, którzy przekonują się do skuteczności mojej terapii.  Specjalizuję się w leczeniu m.in.: rwy kulszowej, dyskopatii, nerwobólów, zaburzeń czucia, zespołów  rzekomokorzeniowych, zablokowań czynnościowych, bólów rzutowanych, dysfunkcji stawów krzyżowo-biodrowych i wielu innych problemów. Stosuję bezbolesne metody terapii, które pozwalają na skuteczne leczenie zarówno ostrego, jak i przewlekłego bólu kręgosłupa. Koślawość palucha (halluksy) i bóle stóp Podologiczne leczenie funkcjonalne (FPC) koślawości halluksów jest alternatywą wobec leczenia operacyjnego, a w przypadkach zaawansowanych zmian deformacyjnych, gdzie leczenie operacyjne jest niezbędne, terapia funkcjonalna stanowi jego konieczne i bezcenne uzupełnienie. W praktyce, często operuje się dopiero zaawansowane zmiany deformacyjne palucha, natomiast pacjentom z początkowymi i średnimi stopniami skrzywienia halluksa oferuje się jedynie czekanie na to, gdy zmiany będą większe i proponuje im się przez ten czas zupełnie nieskuteczną pseudoprofilaktykę w postaci stosowania różnych klinów, rozpórek, wkładek, aparatów korekcyjnych czy zabiegów fizykoterapeutycznych. Terapia FPC znajduje zastosowanie zarówno w leczeniu stanów początkowych i średnich koślawości halluksa oraz jako terapia uzupełniająca i wspomagająca konwencjonalne leczenie operacyjne. W tym ostatnim przypadku, terapia funkcjonalna zapobiega nawrotom koślawości halluksów. dowiedz się więcej na temat powstawania i leczenia halluksów  Bóle i zawroty głowy Przyczyn bólów i zawrotów głowy jest wiele. Do najczęsciej diagnozowalnych należą bóle pochodzenia odkręgosłupowego (zaburzenia ruchomości szyjnego odcinka kręgosłupa), bóle spowodowane nieprawidłowymi stosunkami połączeń czaszkowych czy zaburzenia ze strony układu przedsionkowego (błędnik).  Ciąża bez bólu kręgosłupa Ciesz się radością macierzyństwa bez uporczywego bólu kręgosłupa! Jestem jednym z nielicznych w Polsce terapeutów, zajmuję się nie tylko profilaktyką bólów kręgosłupa w ciąży, ale przede wszystkim profesjonalną terapią bólów kręgosłupa i miednicy w oparciu o najnowocześniejsze, naturalne, funkcjonalne metody leczenia, które są całkowicie bezbolesne i bezpieczne dla Ciebie i Twojego Dziecka. Mam ponad 25 lat doświadczenia w leczeniu bólów kręgosłupa w każdym okresie ciąży, w czasie połogu i w okresie karmienia.  Dysfunkcje stawów skroniowo--żuchwowych (TMJ Therapy) Zajmuję się fizjoterapeutycznym leczeniem zaburzeń ruchomości i bólów w obrębie stawów skroniowo-żuchwowych i twarzy takimi, jak: ograniczenia ruchomości stawów żuchwy, niestabilności i hipermobilności stawów skroniowo-żuchwowych, terapia i profilaktyka dysfunkcjom towarzyszącym noszeniu aparatów korekcyjnych (m.in. bóle głowy, barków i łopatki, bóle szyjnego odcinka kręgosłupa, zaburzenia przełykania i połykania).  Schorzenia ortopedyczne i stany pourazowe Dzięki wdrożonym unikatowym algorytmom i programom terapeutycznym, moi pacjenci dochodzą szybciej do sprawności niż ma to miejsce w przypadku konwencjonalnej, najczęściej stosowanej rehabilitacji w warunkach przychodnianych. Moja praca z pacjentem opiera się na wykorzystaniu metod neurofizjologicznych, ortopedycznej terapii manualnej oraz terapii tkanek miękkich i punktów spustowych. Niezależnie od stanu i rodzaju schorzenia, jedną z głównych zasad mojej pracy z Pacjentem jest bezbolesność działaniach zarówno diagnostycznych, jak i terapeutycznych. Specjalizuję się w leczeniu skomplikowanych dysfunkcji i stanów pourazowych, wymagających szerszego spojrzenia klinicznego i biomechanicznego.
UMÓW SIĘ O MNIE DOJAZD CENNIK INFORMACJE PREMIUM TERAPIA ProFizjo Medica Tomasz Borowski